Home made榴槤雪糕

大家有冇睇肥媽嘅食平DD呀有一集佢教整雪糕我又照辦煮碗改做榴槤雪糕,唔使任何機器幫助下真係又簡單又易成功,才料只係淡忌廉,煉奶及榴槤肉,以後鍾意食咩味都冇no problem啦

留言

  1. 有睇有睇……我差唔多晚晚都追睇,我好中意睇!榴槤雪糕好正哦,榴槤系我至愛……哈哈

    回覆刪除
  2. 呢樣有興趣喎! 真係咁容易? 咁我都要試吓先!

    回覆刪除
  3. 又要幫啲榴槤起肉,我不如就咁食(懶人真係無計),哈哈

    回覆刪除
  4. 嘩, 好似好香又滑咁, 阿龍一定愛C~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好滑好香架,阿龍愛榴槤呀下次嚟我道整比佢食吖^0^

      刪除

張貼留言

熱門文章