海鮮我愛您

海鮮絕對係我生命中不可或缺的食物打從年幼時已跟十分捨得吃的車婆婆食盡各式各樣海鮮外到人大了便跟車爸爸到處覓食這天便到The Captain's House吃美國風的Seafood Bag~
好復古風的裝飾~ 
西餐廳有件這樣的擺設跟風水有關係嗎? 
位於厚福街H8 18樓環境光猛坐位也寬敞裝潢簡潔舒適~ 


Logo上的小龍蝦十分討小歡喜~
車爸爸第一頓必要熱飲侍應生介紹這比利時榛子朱古力給他上檯時會給一件朱古力磚放入熱牛奶拌溶後即成榛子朱古力還奉有三小件鬆脆曲奇和綿花糖玩味十足,味道方面榛子味頗重有點遮蓋了朱古力味不過像我愛榛子的朋友一定喜歡如果牛奶熱度再能提昇效果更為理想~ 


我要咗杯Blue Ocean$48荔枝味加上薄荷葉清香順喉正好給我打開胃口~
Sweet Potato Fries$78炸得清脆蕃薯條外脆內香甜點上蒜蓉蛋黃醬吃真的停不了口呀~

Creole Seafood Gumbo$85海鮮濃湯極之濃稠酸香鮮甜特別之處係此湯還加入小許米飯簡直可當主菜享用~ 
此時主角Seafood Bag已上檯我倆揀了5種海鮮platter B$498分別選了小龍蝦,扇貝,蜆,八爪魚仔,長腳蟹腳等不過貪心的我另外加入一隻暹邏蝦$188醬汁揀選Jazz It Up,侍應會在客人面前搖勻海鮮跟醬汁後開小許袋口給我們先用鼻子享受一下~

車爸爸影相技術超高竟然影到美味的煙霧大家看到嗎??除了海鮮外原來還有薯仔,粟米混在內索滿香辣醬汁惹味非常而且應該十分飽肚呢!!
好帶起圍裙拆蝦拆蟹喇Yeah~那隻暹邏蝦真的大隻得緊要車爸爸放上FB佢D朋友話係龍蝦嚟添^0^

蝦頭充滿邪惡橙紅的蝦膏吃下甘香非常我輕嚐一口便全數交給車爸爸幫手殲滅它,蝦肉一點也不輸蝕爽彈之餘鮮味十足絕對值得一吃~

其餘海鮮也新鮮好吃不過珠玉在前難免被比下去了哈哈~ 
Baked Mozzarella Portabella$98內有蘿勒,semi-dried tomato和松子還鋪滿厚厚Mozzarella cheese看似漏喉的大啡菇卻驚喜連連吃下極盡juicy的厚啡菇帶點酸香吃罷雙目即時變作心心眼喔!!

總要吃個甜品才叫完滿是日Dessert有5款最後選了Creme Brulee$58焦糖薄脆這個還加有橙酒香味又上一層樓口感也滑溜不錯呀~  

留言

  1. 我見到呀! 車媽媽即時變得靈氣逼人,哈哈,講笑呢!

    好鍾意妳同車爸爸各自拎住隻蝦嘅相,真係感到嗰種開心嘅氣氛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 海豚兒跟我已通靈了haha~隻蝦真係超大隻好開心呢

      刪除
  2. 上次好低能, 竟然冇點seafood bag, 下次有機會要補中!!

    回覆刪除
  3. 好吸引喎! 最得意係上菜個包裝! (^0^)(^0^)

    回覆刪除
  4. 好似唔錯進步咗喎,以前食過好一般

    回覆刪除
  5. 我係呢度試過啲海鮮係一桶的,好似無醬汁的

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章