中伏~亞宝麻辣

3/2辣局去亞宝麻辣食不過真的中伏了食物唔得唔再講某D阿姐態度差得離譜唉當晚竟要餓住走,好彩我哋有個好下場留待下篇才講吧!!

此店位於地庫店主聰明地開了玻璃位比行人看到店內環境不過也是陷阱穿短裙的妳們懂了吧!!

檯面好別緻用上辣椒花椒做裝飾
這杯話梅青檸梳打除了甜味甚麼都沒有
先來鳳爪係一個好開始接著便是惡夢的開始
涼拌木耳還可入口
麻辣肚絲這已變壞有異味
酸辣粉食落好"so"應該有羊在內好彩冇吞下否則歷史重演了
肥腸巳叫正常了
水煮魚有形無神魚塊更怪怪的醃到過晒籠
雞煲我敢話我弄的更好吃嘻嘻~
最後呢個忘記咩骨同行友人嫌它太乾可幸我選了件有點肥比較油潤吃得下吧!!這店真係唔得我心一次便夠了~

留言

張貼留言

熱門文章