Oli好主意

2/10輪到去好友Thomas & Oli家聚餐Oli為我哋煮咗好多精美傑作辛苦晒喇,我哋住得近好快就去到不過最遲竟然係我哋haha冇法要照顧好車大少先可出門呢大家快D欣賞下Oli嘅美食啦
凍豬手車爸爸大愛


吮雞腳賣飛佛

扇貝沙律新鮮到不得了

呢個柚子沙律汁食到我同Yan lam lam脷

韓醬雞翼yummy

煙肉芝士薯片好味道

香辣大蜆意粉辣到車爸爸跳舞但又勁想食


香茅蝦


香煎銀雪魚滑溜味美

把酒言歡

呢個哀怨嘅眼神告訴大家為何我碗雪糕那麼少的

 

白酒燴桃清香味美我吃了不少耶

Tiramisu我吃了一整杯喔!

還有香芒糯米飯爆肚了


仲有美味嘅朱古力睇到小魔手嗎

契B巧靚仔呢

細B好曉歎耶比Yan R到幾疏肝

真的太滿足行回家吧
兩條傻瓜

留言

張貼留言

熱門文章