極尚大喜屋

昨晚為好友Ling Ling預祝生日選了尖沙咀極尚大喜屋食放題我哋食頭輪6:00~8:30,是日收費$278另加一食物方面剌身壽司都比一般嘅放題靚及款其它食物平均,最驚喜嘅係竟然有macaron食士多啤梨味超正呢^0^更有人頭計嘅HD雪糕一杯正正















壽星女同囝囝









肥美嘅刺身尤其甜蝦

壽司款色超多


頭兩轉海膽鮮甜最後一轉有苦味














燒芝士年糕好邪惡呀



燒波蘿想起Yan&Oph呢

天婦羅蕃薯好好味

點知呢個小蕃薯更惹人憐愛



咖哩炒蟹正過我煮

驚喜位放題竟有macaron

留言

  1. 做咩食燒波蘿諗起我呀
    E間真係要試,等我妹反黎先得

    回覆刪除
  2. 刺身睇落好鮮新喎,$278一位都算物超所值喎

    回覆刪除
  3. 你呢間好正喎! 有macaron食! (^0^)b

    回覆刪除
  4. 呢間大喜屋晚晚都排到豬頭喇巴咀,同香港間相比如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 價錢貴幾十但剌身質素高兩班倒啦,其它食物都平均^0^

      刪除
  5. Wow 好吸引呀!攪到我又想去添!

    回覆刪除
  6. 嘩, 又有HD又有macaron仲有燒波蘿, 真係正喎!
    好期待我地6/10又去食buffet啦, yeah~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 食埋呢餐真係要減了我呢兩個月肥咗5磅呀嗚嗚嗚~

      刪除

張貼留言

熱門文章